loading...

asgardi

بازدید : 5
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 زمان : 16:51

آشنایی با دریاچه سراگاه گیلان

هنگام سفر و گردشگری اگر بخواهید برای یک روز مکانی را انتخاب کنید مطمئنا مکان های طبیعت گردی و یا پارک ها را انتخاب می کنید اما امروز اینجا هستیم تا به شما بگوییم برای مقصد بعدی خود دریاچه سراگاه تالش که یک شاهکار خلقت است را انتخاب کنید دریاچه ها با وجود اب و هوای خوشی که دارند باعث می شود تا خانواده ها و افراد زیادی را دور خودش جمع کند دریاچه سراگاه تالش که یک جاذبه فوق العاده می باشد بهترین گزینه برای شما می باشد، استان گیلان علاوه بر داشتن غذاهای خوشمزه و اب و هوای فوق العاده مکان های تفریحی و دیدنی فوق العاده ای دارد که این مکان ها باعث شده همه ساله مسافران و گردشگران زیادی به این دریاچه سر بزنند، در ادامه با آس چارتر سامانه خرید بلیط چارتر هواپیما همراه باشید تا به شما این دریاچه را معرفی کنیم.

بازدید : 0
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 زمان : 10:30

راهنمای سفر به بانه

افرادی که قصد خرید از شهر بانه را دارند، بهتر است بدانند حمل کالا از شهر بانه تا شهر مقصد کمی دشوار است، زیرا ممکن است کالا در مسیر ضربه بخورد و دچار عیب فنی شود. در راهنمای سفر به بانه به شما توصیه می‌ شود اجناس خریداری‌ شده را بااحتیاط حمل کنید تا دچار ضرر نشوید، زیرا راهی برای پس ‌دادن کالا وجود ندارد و بیشتر کالاها گارانتی ندارند. محدودیت حمل بار را هم باید در نظر بگیرید. خرید بیش‌ازحد نوعی قاچاق محسوب می‌ شود و اجازه ندارید بیش از دو کالای سنگین، مانند تلویزیون و ماشین ظرفشویی، را از بانه خارج کنید و کالای اضافی از شما گرفته می‌ شود. یکی از امکاناتی که برای خرید از بانه فراهم شده است، خرید اینترنتی کالاست. آس چارتر این امکان را به شما می دهد تا کمتر از سه دقیقه بتوانید بلیط هواپیما تهران سنندج را رزرو نمایید.

بازدید : 5
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 12:25

فسنجان یزدی یا منتیجه یزد

فسنجان یزدی یا منتیجه از معروف ترین غذاهای یزد که از موادی همچون گوشت قرمز یا سفید، بادام، چغندر، به، سیب یا آلو، برگه زردآلو یا آلوچه تازه، رب انار، پیاز داغ، هل، نمک، فلفل و زرد چوبه و گردو تهیه می شود. طرز تهیه این غذا به این گونه است که در ابتدا پیاز و گوشت تف می دهیم و بعد گردوهای خورد شده و بادام، چغندر، به، سیب یا آلو، برگه زرد آلو یا آلوچه، هل را اضافه کرده و می گذاریم تا کمی پخته شود و در نهایت کمی رب انار به همراه شکر به خورش اضافه کرده و می گذاریم تا خورش جا بیفتد، میزان ترش و شیرینی و ملس بودن خورش بستگی به ذائقه شما دارد، جالب است بدانید این خورش دارای خواص درمانی مانند: تقویت‌ بدن، ضد افسردگی و سردرد، سودازدای بسیار قوی، و تقویت حافظه و اعصاب می باشد، آن هم به خاطر وجود ویتامین های نظیر A و B و C می باشد.بلیط هواپیما مشهد یزد را از سایت اس چارتر رزرو کنید.

آش کدو یزدی

از غذاهای سنتی و معروف یزد می توان به آش کدو اشاره کرد، این غذا از موادی نظیر عدس، کدو، ماش، نخود، روغن، پیاز، شوید، فلفل، لوبیا و … تهیه می شود، آش کدو دارای خواص درمانی نیز می باشد و برای بیماری های مانند دیابت و فشار قند خون مفید می باشد.

اشکنه یزدی

اشکنه یزدی یکی از غذاهای محلی یزد می باشد که در تمام مناطق ایران نیز تهیه می شود، اشکنه از راحت ترین غذاها مه دارای طبخ بسیار آسان و راحتی می باشد، اشکنه از موادی نظیر: پیاز، سیب زمینی، آرد، شنبلیله خشک یا تر و ادویه جات تهیه می شود.

بازدید : 0
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 زمان : 13:36

قم شهر علم

قم که یک شهر مذهبی است و پایتخت علم محسوب می شود و جاذبه های مذهبی زیادی دارد همه ساله گردشگران زیادی دارد، این شهر یکی از شهرهای بزرگ تهران محسوب می شود که در نزدیکی تهران قرار دارد. بعد از شهر مشهد، قم دومین شهر مذهبی می باشد. قم یکی از شهر هایی است که دارای بزرگ ترین حوزه های علمیه است و ارامگاه حضرت معصومه در قم می باشد. اگر قصد دارید به شهر مذهبی قم سفر کنید کافی است بلیط چارتری و بلیط ارزان چارتری آبادان تهران را گرفته و از سفر کردن به قم لذت ببرید.

تاریخچه شهر قم

چندین نفر از ایران شناسان می گویند قم قدیمی ترین مکان در فلات ایران بوده است و قدمت ان به دوران پیش از اسلام می رسد. از زمانی که حضرت معصومه (س) در قم را دفن کردند این شهر به پایتخت تشیع ها معروف شد. طبق حدیثی از پیامبر(ص) دلیل اینکه نام قم را گذاشته اند این است که قائم ال محمد (عج) ان را در قیام مساعدت می کردند. از زمانی که حوزه علمیه را در این شهر احداث کردند اهمیت قم بیشتر شد.

قم مکان های مذهبی زیادی از جمله: مسجد امام حسن عسکری، مسجد جمکران، مدارس علمیه قدیمی مانند مدرسه رستمیه و قبرستان های تاریخی دارد.

موقعیت جغرافیایی قم

وسعت قم نزدیک به 14700 کیلومتر و ارتفاع ان از دریا 928 متر می باشد. قم از سمت شمال به تهران و از شمال غرب به شهرستان های ساوه، تفرش، دلیجان استان مرکزی و از سمت جنوب شرقی به کاشان راه دارد.

آب و هوای قم

به دلیل اینکه قم اب وهوای نسبتا بیابانی دارد در تابستان ها هوا بسیار گرم و خشک می باشد و در زمستان ها بسیار سرد و خشک می باشد اما در اطراف قم اب و هوای بهتری را می توانید حس کنید. برای سفر به شهر قم کافی است بلیط پرواز چارتری خود را از سایت اس چارتر دریافت نمایید.

جمعیت قم چقدر است ؟

طبق اماری که به دست رسیده در سال 1385 جمعیت قم برابر با ۹۵۹,۸۵۲ نفر است.

رستوران های قم

مکان های بسیار زیادی برای خوردن غذا در قم می توانید پیدا کنید که در این مطلب قصد داریم مورد های زیادی را به شما معرفی کنیم. اگر می خواهید بهترین رستوران ها و غذا را پیدا کنید می توانید به بلوار محمد امین بروید که رستوران و فست فودی های زیادی دارد. رستوران خانه تاریخی یزدان پناه ، ارگ سالاریه ، البرز، مروارید، جام جم، رستوران مرکزی از جمله رستوران های است که می توانید در کنار خانواده اوقات خوشی را داشته باشید. در این رستوران ها میتوانید کباب، مرغ کبابی، ماهی را هم نوش جان کنید. اگر می خواهید ابگوشت یا دیزی بخورید می توانید به بلوار غدیر بروید.

اگر هم اهل فست فود و پیتزا هستید به ابتدای بلوار امین رفته و به این فست فود ها باما، شهر ما، فدک و دلفین سری بزنید.

برای خوردن بهترین فالوده ها می توانید به فالوده ممتاز نزدیک به میدان مطهری مراجعه کنید.

بازدید : 0
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 11:52

تخت نادر

تخت نادر در دشت های کوهستان الوند و مساحت ان به یک و نیم هکتار می رسد و شیب ان کم است. در تخت نادر دشت های کوچکی است که پوشیده از چمن زار و چشمه های بسیار زیادی دارد.

کلیسای گریگوری استپان

کلیسای گریگوری استپان در شرق تپه های هگمتانه واقع شده که در سال 1676 میلادی و مربوط به دوره ی صفوی و ارامنه اصفهان است.این کلیسا متعلق به پیروان مذهب پروتستان است. شما می توانید در کمتر از سه دقیقه بلیط هواپیما چارتر مشهد همدان خود را از سایت اس چارتردریافت نمایید.

مجسمه شیر سنگی

این مجسمه در کنار مجسمه شیر سنگی در کنار میدان قرار گرفته است که قبل از حمله عرب ها دو عدد بوده و در، دروازه همدان واقع شده است. همچنین این مجسمه به باب الاسد مشهور است در گذر زمان این مجسمه دیگر شباهتی به شیر ندارد اما مجسمه ای است که جذابیت خاص خودش را داراست.

پیست اسکی الوند

از انجایی که همدان شهری کوهستانی است این پیست اسکی در دامنه کوهستان الوند واقع شده است و در هر ماه پوشیده از برف است اگر علاقه به اسکی دارید می توانید برای چند ساعتی به این پیست بروید و لحظات خوشی را بگذرانید. این پیست از سال 1364 شروع به فعالیت کرده و امکاناتی چون: محل اقامت، سالن غذاخوری دارد و جزوه پیست های استاندارد کشورمان شناخته می شود. این پیست سه دستگاه تله اسکی دارد و ظرفیت ان 500 نفر می باشد. برای رفتن به این پیست باید به، ده کیلومتری جنوب غربی گنج نامه بروید.

بازدید : 0
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403 زمان : 10:30

مراکز خرید بندرعباس را بشناسیم

بندرعباس از شهرهای جنوبی و مرکز استان هرمزگان می باشد مکان های دیدنی بندرعباس، موقعیت جغرافیایی و تجاری، اماکن تاریخی و مراکز خرید باعث شده تا این شهر به یک مقصد توریستی و تجاری تبدیل بشود اگر قصد سفر به شهر جنوبی زیبای بندرعباس را داشته باشیم و بخواهیم علاوه بر تفریح و گردش از مراکز خرید هم دیدن کنیم لازم است تا دست کم اسامی چند بازار را بدانیم در این مقاله از اس چارتر ما قصد داریم تا این مراکز خرید را به شما معرفی کنیم تا با اطلاعات کامل و دقیقی خرید خود را انجام دهید همچنین می توانید بلیط هواپیما چارتر بندرعباس خود را از سایت اس چارتر رزرو نمایید در ادامه با ما همراه باشید تا این مراکز خرید را از دست ندهید.

مرکز خرید نیلی بندرعباس

این مرکز خرید بین بازار سنتی و ستاره جنوب قرار دارد که انواع لباس و پوشاک و سوغات و صنایع دستی کیف و کفش را تهیه نمایید این مرکز خرید هم در میدان 17 شهریور قرار دارد، اس چارتر این امکان را به شما می دهد تا بتوانید در کمتر از سه دقیقه بلیط هواپیما اهواز بندرعباس خود را تهیه کنید.

بازدید : 5
شنبه 15 ارديبهشت 1403 زمان : 17:48

دید و بازدید در چهارشنبه سوری

یکی از مراسمات در شب چهارشنبه سوری طبق رسم این است که کوچک‌ ترها به دیدار بزرگ‌ ترها می ‌روند تا این شب را در کنار هم خوش بگذرانند. در این دورهمی با درست کردن آتش و انجام دادن دیگر مراسمات دیگر شب بسیار زیبا و خاطره انگیزی را سپری می کنند. با تهیه بلیط لحظه آخری ارزان هواپیما تهران ایلام در سامانه آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

آتش بازی در چهارشنبه سوری

یکی از اصلی ترین مراسمات در چهارشنبه سوری آخر سال روشن کردن آتش است، قدمت آتش بازی به زمان ناصرالدین شاه باز می گردد که توسط فرانسوی ها در ایران رواج پیدا کرد و مرسوم شد. آتش بازی در آن دوره بیشتر بعنوان نمایش اجرا می شد، و مردم با جمع شدن و تماشا کردن خود را سرگرم می کردند بعدها این آتش بازی بعنوان یکی از رسوم های آئین چهارشنبه سوری تبدیل شد، آتش یکی از مهم ترین عناصر در چهارشنبه سوری بوده است، آریایی‌ها آتش را وسیله‌ای برای تطهیر و پاک ‌سازی خود می ‌دانستند، آنها عقیده داشتند که می توانند بیماری و مشکلات را به آتش بسپارند و در مقابل کار و سرخی و نیرو و گرما را از آتش هدیه بگیرند. در گذشته با بر افروختن آتش با استفاده از هیزم هایی که جمع می کردند به جشن و آتش بازی می پرداختند، در بیشتر نقاط ایران آتش را در پشت بام خانه ها روشن می کنند، و اهالی خانه و افرادی که دور آتش جمع شده‌اند با خواندن سرخی تو از من، زردی من از تو و غم برو، شادی بیا، محنت برو، روزی بیا و همچنین ای شب چهارشنبه، ای کلید چهار دنده، بده مراد بنده از روی آتش می پرند و در آخر بعد از پریدن بر روی آتش اجازه می دادند تا آتش خودش خاموش شود، و در نهایت بعد از سردشدن و خاموش شدن آتش، خاکستر آتش توسط یکی از اعضای خانواده جمع آوری و به بیرون از خانه برده می شود.

بازدید : 0
شنبه 15 ارديبهشت 1403 زمان : 13:32

معرفی خیابان واکینگ استریت پاتایا

همان‌ طور که گفته شد در پاتایا خیابان واکینگ استریت از محبوبیت بسیاری برخوردار است، چون در آن‌ جا می‌ توانید تفریحات مناسبی را ببینید. به‌ عنوان مثال بازدید از کلاب ها، بارها، رستوران‌ ها و فستیوال ها و … از گزینه ‌هایی است که می‌ تواند تجربه‌ های لذت‌ بخشی را در ذهن شما حک کند.

علاوه‌ بر موارد بالا باید بگوییم که یکی از جاذبه‌ های گردشگری است که گردشگران به‌ راحتی می‌ توانند زندگی شبانه را در این منطقه تجربه کنند و در آن ‌جا به قدم زدن بپردازند. از طرفی از انواع فرهنگ‌ ها و ملیت هایی تشکیل شده که تعداد کمی در پاتایا دارد.

در خیابان واکینگ استریت پاتایا نیز تمامی خودروها می ‌توانند رفت‌ و آمد داشته باشند، اما از ساعت ۷ عصر به بعد تا ساعت ۳ شب جایی برای عبور و مرور خودروها وجود ندارد و تنها به محلی برای پیاده ‌روی عابران خواهد بود که نور تابلوها زیبایی بی ‌نظیری را پیش روی گردشگران قرار می ‌دهد.بلیط هواپیما خارجی را از سایت اس چارتر رزرو کنید.

هر چند پاتایا جاذبه های گردشگری زیادی دارد، اما خیابان واکینگ استریت با زندگی شبانه‌ ای که در اختیار عابران قرار می‌ دهد به‌ عنوان پر بازدیدترین جاذبه‌ ها معرفی می ‌گردد به‌ نحوی که آن را لاس‌ و گاس پاتایا می‌ خوانند. پرواز های خارجی را از سایت خریداری کنید.

خیابان واکینگ استریت پاتایا برای چه کسانی مناسب است؟

بازدید از خیابان محبوب واکینگ استریت برای گردشگران و توریست ‌هایی که شب ‌زنده‌ دار هستند و افرادی که به صدای بلند موزیک و شلوغی علاقه دارند تجربه جالب و بی ‌نظیری را خلق می ‌کند.

در واقع این خیابان و مردمی که در آن‌ جا عبور و مرور دارند اهل خواب نیستند و شور و هیجان آن‌ ها تا صبح هم ادامه خواهد داشت، بنابراین برای یک ‌بار هم که شده جالب است از این منطقه بازدید کنید.

به طور کلی می‌ توان گفت بزرگسالان، مجردها و زوج ‌های جوانی که به تفریحات شبانه علاقه دارند می‌ توانند از این خیابان بازدید کند، البته دقت داشته باشید که به ‌هیچ‌ وجه نباید کودکان را با خود ببرید و بهتر است برای تفریحات بچه‌ های خود جاذبه‌ های گردشگری و تفریحی خانوادگی را انتخاب کنید.

تفریحات واکینگ استریت پاتایا

در واکینگ استریت علاوه بر قدم زدن می ‌توانید تفریحات خاصی داشته باشید و از گردش خود نهایت لذت را ببرید در واقع با رفتن به این خیابان با تفریحاتی رو به رو می‌ شوید که می ‌تواند خاطرات خوبی را در ذهن شما حک کند که در ادامه آن‌ ها را بیان می‌ کنیم.

بازدید : 0
جمعه 14 ارديبهشت 1403 زمان : 12:39

کولی سرخ ‌شده یونانی

کولی از ارزا ن ‌ترین ماهی‌های یونان و در عین حال محبوب که ماهی ‌های بسیار خوشمزه و سالمی هستند، ماهی کولی های یونانی یک وعده غذایی مناسب و مفید که حاوی اسیدهای چرب امگا ۳ هستند و در کنار اسیدهای چرب امگا ۹ و روغن زیتون سرو می شود و برای کسانی که از مشکلات قلبی رنج می‌ برند بسیار مفید می باشد.

موساکا یونانی

از محبوب‌ ترین غذاهای یونانی موساکا است، موساکا از جمله غذاهای دلچسب یونان که شباهت زیادی به لازانیا دارد، با این تفاوت که از لایه‌های بادمجان به جای پاستا در طبخ آن استفاده می شود. موساکا از ترکیب موادی همچون گوشت بره دارچین و سیر مزه‌ دار و سس بشامل استفاده می شود.

پاستای خرچنگ یونانی

خرچنگ از دیگرخوراکی های لذیذ یونان که با هر نوع پاستای تازه‌ ای می توان آن را ترکیب کرد. از دیگر موادی که در پخت این خرچنگ استفاده می شود، سیر، پیاز، رازیانه و گوجه ‌فرنگی تازه می باشد، در طبخ این غذا از خرچنگ ها بسیار تازه ای که از دریای اژه صید شده اند استفاده می شود. در سرو پاستای خرچنگ یونانی از سس مخصوص پاستا استفاده می شود. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما تهران آتن را به راحتی از این سامانه تهیه نمایید.

بازدید : 5
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 زمان : 13:50

معرفی شرکت هواپیمایی آسمان

شرکت هواپیمایی آسمان یکی از شرکت های هواپیمایی فعال در زمینه ی حمل و نقل هوایی کشور است که بیش30 سال سابقه خدمت رسانی به مردم ایران را دارد. این شرکت همیشه سعی بر آن داشته است که از لحاظ بحث کمی و کیفی چه در توسعه ی ناوگان هوایی خود و چه در زمینه ی افزایش پروازها و مقاصد پروازی خود را در سطح بالایی قرار دهد و یکی از شرکت های فعال کشور در زمینه ی حمل و نقل هوایی می باشد که بلیط های این شرکت به صورت بلیط سیستمی و بلیط چارتری عرضه می گردد..

ما در این مطلب می خواهیم تا به صورت مختصر و مفید، پیشینه و تاریخچه ی شرکت هواپیمایی آسمان ، قطب های پروازی، ناوگان هوایی، کترینگ این شرکت، قوانین این شرکت در زمینه ی حمل بار و مسافرین و همچنین اقلام غیر مجاز در این شرکت را برای شما بررسی و تفسیر نماییم..

به هر حال برای هر کسی که با هواپیما سفر می کند، این امر هم واجب و هم جالب است که از مقررات و قوانین و همچنین شرکتی که بلیط چارتر را از آن خرید کرده است ، مطلع شود. در این مقاله با ما همراه باشید تا با معرفی ایرلاین آسمان بپردازیم .

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 218
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 12
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 112
  • بازدید سال : 795
  • بازدید کلی : 795
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی